اولین ورود سال 90 (سلام خدا)
نوشته شده توسط : پاییز

سلام دوستان سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید از نظراتون ممنون.

حبیبان خدا یا همان مهمان ها نگذاشتند ما یه سری به دوستان خدا یا همان شما بزنیم...

خوب ساله نو را با مطلبی در مورد خدا شروع میکنیم که توی خونه تکونی ها پیداش کردم...تویه یه کاغذ حسمو نوشته بودم حالا پیداش کردم یه چیزایی هم بهش اضافه کردم.

مکاتبه ای با خدا:

سلام خدا حالتون خوبه سلامتین فرشته ها خوبن ما که تا کار نداشته باشیم مزاحم نمیشیم برم سرِ اصل مطلب چون میدونم حالتون خوبه، منم که شکر شما خوبم...

خدایا نمیدانم که آیا عشق گناه دارد یا عاشق شدن

میگویند عشق ما را به تو میرساند اما من از عشق میترسم

گویا مرا از تو دور کرده

شاید خودم را گول زده ام باید به دلم گوش دهم

باید به عشق و ایمان برسم

باید به خودم بر گردم شاید تو آنجا باشی و عشق هم، آنجا باشد...

خدایا به من بگو کجا هستی

یا عینک بصیرت را کجا میفروشند

نکند کفر میگویم...به بزرگواریت ببخش

خدایا اگه توانستی جوابش را با عیدی ایمیل کن...ممنون

 کاری ندارین با اجازه، خودتون نگهدارتون...

 

پیوست:ای بابا قالبه قبلیم خراب شده دیگه ساپورت نمیشه...شما به بزرگواریتون ببخشین.خوب ساله جدید با قالب جدید امیدوارم خوشتون بیاد





:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 19 / 1 / 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست